نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3313
-
الف
+

رحیم نوروزی: بازیگر باید روی صحنه حضور داشته باشد نه در حواشی فضای مجازی!

«رحیم نوروزی» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از علاقه خود برای همکاری با کشورهای فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان گفت.

«رحیم نوروزی» از بازیگران سرشناس سینما، تلویزیون و تیاتر ایران می گوید: دوست دارد ارتباطش را با مخاطبان و طرفدارانش از طریق هنر و در قالب آثار هنری عرضه نماید و تمایلی برای دامن زدن به حواشی برای مطرح نمودن خود در فضای مجازی ندارد.

«رحیم نوروزی» ایفا کننده نقش «آخناتون» در سریال محبوب «یوسف پیامبر» در گفتگو با خبرنگار آی فیلم2 اظهار داشت: من علاقه ای به حضور در فضای مجازی ندارم چرا که براین باور هستم کار من روی صحنه و مقابل کمره است و بقیه حواشی ارتباطی به من ندارد، از اینکه دائم در دسترس باشم و بخواهم عکس و پست در فضای مجازی نشر کنم اذیت می شوم. به طور کلی کسی هستم که به خلوت علاقه زیادی دارم، سال ها در خانه هنر خوشنویسی را دنبال می کردم.

نوروزی با بیان اینکه اهل غوغا و ایجاد سرو صدا در حواشی مجازی نیست، اضافه کرد:  به عبارت دیگر اصلا دوست ندارم عکسی از زندگی شخصی ام جایی منتشر شود حتی من عکسی از دخترم در فضای مجازی نه گذاشته ام و نه دوست دارم این اتفاق بیفتد.

رحیم نوروزی در پیوند با نقش خود در سریال «یوسف پیامبر» گفت: برای هر کاری نیاز به تحقیق و پژوهش است و من برای ایفای نقش «آخناتون» تحقیق بسیاری کرده بودم، ناچار بودم تاریخ مصر را بخوانم کتاب هایی مثل رمان سینوهه اطلاعات زیادی درباره آن نقش به من می داد.

بازیگر سریال «پس از باران» در ادامه، از تمایل برای همکاری با هنرمندان کشور دوست، برادر و همزبان خود افغانستان خبر داد و گفت: من برای این کار حتی پیگیری هم کردم اگر از دست اندکاران این حرفه کسی صدای من را می شنود بسیار مایل هستم در زمینه تدریس در این کشورها فعالیت کنم چراکه من سال ها سابقه تدریس در این زمینه داشتم و بسیار دوست دارم با دو کشور همسایه و هم زبان افغانستان و تاجیکستان همکاری کنم. به شدت آماده همکاری در زمینه فعالیت های دانشگاهی و آکادمیک، تدریس و برگزاری ورکشاپ ها و همچنین کارگردانی تیاتر، تلویزیون و بازیگری هستم.

بازیگر سریال «چراغ های خاموش» در پایان خطاب به مخاطبان آی فیلم2 گفت: سلام و درود دوباره می فرستم به تمام همزبانان خود در افغانستان و تاجیکستان، بسیار علاقه مند به این مردمان باصفا هستم که سال ها در کشورمان میزبانشان بودیم، دوستشان دارم و امیدوارم آینده ای رو به پیشرفت در صلح و آرامش داشته باشند . هیچ گونه تفرقه و جنگی در آنجا وجود نداشته باشد، صلح برقرار باشد تا بتوانند به زندگی آرامشان ادامه دهند.

مصاحبه کننده: فاطمه اکبری

نظر شما
ارسال نظر